بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » پایان نامه بررسی رضایت مشتریان از فناوری الکترونیکی بانکی
پایان نامه بررسی رضایت مشتریان از فناوری الکترونیکی بانکی

پایان نامه بررسی رضایت مشتریان از فناوری الکترونیکی بانکی

شرح مختصر:

امروزه شيوه عرضه خدمات در بانكها با گسترش شبكه اينترنت و قابل دسترس بودن آن براي همگان متحول شده است .  توسعه و کاربری  فناوری  الکترونیکی  در حوزه های  مختلف  به ویژه در  حوزه ی بانکداری  ، حاصل  قابلیت های  فناوری الکترونیکی است که امروزه در دنیای  کسب  و کار با اقبال فراوان روبرو شده است . انسان هزاره سوم در تلاش  است با شتاب  دادن به روند توسعه و کاربری  فناوری  الکترونیکی  در بخش  های  مختلف  نظام اجتماعی  از  الگوی  سنتی  فاصله بگیرد و الگوی  جدید ، متناسب  با الزامات عصر  اطلاعات ایجاد کند . در این زمینه و همانند اکثر تامین کننده گان خدمات ، نظام بانکی  طی  دهه های  اخیر  به سرعت به سمت سرمایه گذاری  بر روی  فناوری های  نوین ارایه ی  خدمات به مشتریان ، به عنوان راهی  برای کنترل  هزینه ها ، جذب  مشتریان جدید و تحقق  انتظارات مشتریان روی  اورده است و استفاده از این فناوری  ها ( بانکداری  اینترنتی  ، بانکداری  تلفنی  ، ماشین های  خودپرداز و … ) را به عنوان یک ضرورت راهبردی در دستور  کار خود قرار داده اند ( بعقوبی  و همکاران  ، 1388 ، ص 133-132 ) .  به عبارتی  حضور در عصر فرا اطلاعات و افزایش  شتاب  روزمره تکنولوژی  اطلاعات باعث  شده است تا مشتریان بانک ها تمایل  داشته باشند تا بیشتر  از  طریق  خطوط  اینترنت و موبایل  با حساب  های  بانکی  خود ارتباط  داشته باشند . راحتی  و اسایش  مشتری  و نهایتا رضایتمندی  وی  مشوقی  برای استفاده مجدد از این خدمات می باشد .

منظور از شیوه های نوین ارائه خدمات بانکی که در این تحقیق مورد توجه قرار گرفته است اشکالی از بانکداری الکترونیکی است که با هدف جذب مشتریان در بانک های مختلف ارائه می شود .

 

فهرست مطالب

  • فصل اول : کلیات                                                                    
  • 1-1-مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………1
  • 1-2-بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………… 2
  • 1-3-اهمیت و ضرورت تحقیق…………………………………………………………………………………………          4
  • 1-4- اهداف ﺗﺤﻘﯿﻖ…………………………………………………………………………………………………………..6
  • 1-5-سؤالات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………..7
  • 1-6 قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….8
  • 1-6-تعاریف  عملی  و نظری…………………………………………………………………………………………….9
  • فصل دوم:مروری  بر تحقیقات انجام شده       
  • 2-1-ادبیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………..   15
  • 2-2-تاریخچه بانکداری الکترونیک……………………………………………………………………………….   27
  • 2-3-ضرورت بکارگیري فناوري الکترونیک در ارائه خدمات بانکی…………………………………28
  • 2-4-بانکداری الکترونیک در ایران………………………………………………………………………………..   31
  • 2-5-مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………….   31
  • 2-6-پیشینۀ تحقیق………………………………………………………………………………………………………   34
  • 2-7-تحقیقات داخلی……………………………………………………………………………………………………..  35
  • 2-8-تحقیقات خارجی…………………………………………………………………………………………………..   38
  • 2-9-فرضیه های  تحقیق……………………………………………………………………………………………… 43
  • فصل سوم:روش کار                                                                
  • 3-1-فرآیند تحقیق………………………………………………………………………………………………………..  44
  • 3-2-روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………..  45
  • 3-3-جامعه آماري………………………………………………………………………………………………………….  45
  • 3-4-نمونه اماری………………………………………………………………………………………………………………45
  • 3-5-ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………… 46
  • 3-6-روش  تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………47
  • 3-7-روایی و پایایی…………………………………………………………………………………………………………..47
  • 3-8-نحوه نمره گذاري پرسشنامه ……………………………………………………………………………………48
  •  فصل چهارم:داده ها و تجزیه و تحلیل  انها    
  • 4-بیان داده ها………………………………………………………………………………………………………………..49-78
  • فصل پنجم                                                                              
  • 5-1-نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………  79
  • 5-2-تطبیق نتایج بدست امده با تحقیقات پیشین……………………………………………………….. 80
  • 5-3-پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………  82
  • 5-4-پیشنهادات پژوهشی…………………………………………………………………………………………………84
  • 5-5-محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………… 85
  • منابع
عنوان : پایان نامه بررسی رضایت مشتریان از فناوری الکترونیکی بانکی
تعداد صفحات: 92 صفحه
قالب:   word و قابل ویرایش
قیمت: فقط  12000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.

سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

 

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


هشت + = 14