شرح مختصر:
بر اساس نظر کوسیاک (2009)، نوآوری فرایندی تعاملی است که به خلق محصول جدید، فرایندها، دانش یا خدمات با استفاده از دانش جدید یا حتی فعلی میپردازد (کوسیاک، 2009). امروزه هدف غایی بیشتر شرکتها ایجاد وفاداری بلندمدت مشتریان نسبت به نام تجاری خاص با استفاده از افزایش ارزش مشتریان از محصولات یا خدمات است. در عصر تغییرات سریع تکنولوژی و بازارهای با سطح بالای غیرقابل پیش بینی، کارخانه داران باید قابلیتهای نوآوریشان را جهت ارضای تقاضای بازار و ترجیحات مشتریان به منظور داشتن مزیت رقابتی بلندمدت افزایش دهند (پانایدس، 2006). تید و دیگران (1997) نشان دادند که کارخانهداران با قابلیتهای نوآوری بالاتر میتوانند سودی حدود دو برابر شرکت هایی که فاقد نوآوری هستند داشته باشند تحقیقاتشان هر چند فرایند نوآوری ریسک بالایی را میطلبد و این ریسک ممکن است هزینه بالایی را به دنبال داشته باشد (پساما و دیگران، 2011).
با در نظر گرفتن این موارد، نقاط مثبت و منفی، توسعه اثربخش قابلیتهای نوآوری جهت رسیدن به تقاضای بازار رقابتی غیر قابل پیش بینی امروزه موضوع مهمی برای کارخانجات و شرکتهای تولیدی است (شن و الریچ، 2004).
مدیریت ارتباط با مصرف کننده اینکه چگونه کارخانه با مصرف کنندگان ارتباط داشته باشد را توسعه میدهد. رامانی و کومار (2008) بحث میکنند که مدیریت ارتباط با مصرف کننده بین شرکتهای تولیدی و مشتریان نه فقط مشتریان را نگه میدارد بلکه انها را تشویق میکند تا پیشنهاداتی مهم و بهتر برای بهبود کالاها و خدمات داشته باشند. مدیریت ارتباط با مصرف کننده به شرکتها کمک میکند تا دانششان را در مورد سلیقه و ترجیحات مشتریان پالایش کنند. اثربخشی و کارایی مدیریت ارتباط با مصرف کننده به طور فزایندهای به عنوان ابزاری برای توسعه قابلیت های نوآوری و فراهم آوردن مزیت رقابتی ماندگار شناخته شدهاست (ساهای و رانجان، 2008).
فهرست مطالب
- چکیده 1
- فصل اول: کلیات تحقیق
- 1-کلیات تحقیق.. 3
- 1-1- مقدمه. 3
- 1-2- بیان مسأله. 4
- 1-3- اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق.. 5
- 1-4- اهداف تحقیق.. 7
- 1-5- فرضیه های تحقیق.. 8
- 1-6- قلمرو تحقیق.. 8
- 1-7- روشهای گردآوری داده ها و ابزار مورد استفاده برای آن. 8
- 1-8- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه. 9
- 1-9- روش تجزیه و تحلیل داده ها 9
- 1-10- موانع ومحدودیتهای تحقیق.. 9
- 1-11- شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق.. 10
- 1-12- فرایند اجرای تحقیق.. 11
- فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
- 2- ادبیات و پیشینه تحقیق.. 13
- 2-1- مقدمه. 13
- 2-3- تعریف رفتار مصرف کننده 16
- 2-5- مطالعات انجام شده در داخل و خارج از کشور 24
- 2-7- معرفی شرکت سینره 28
- 2-8- جمع بندی و خلاصه فصل. 29
- فصل سوم: روش شناسی تحقیق
- 3- روش شناسی تحقیق.. 31
- 3-1- مقدمه. 31
- 3-2- روش تحقیق.. 31
- 3-3- جامعه آماری.. 33
- 3-4- نمونه و روش نمونه گیری.. 33
- 3-6- روش ها و ابزارهای گردآوری اطلاعات و داده ها 36
- 3-7- بررسی پایایی پرسشنامه. 38
- 3-8- روايي.. 39
- 3-9- روش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات.. 39
- فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
- 4-1- مقدمه. 42
- 4-2- تفسیر بخش اول پرسشنامه( ویژگی های جمعیت شناختی) 42
- 4-3- تفسیر بخش دوم پرسشنامه. 45
- 4-5- تجزیه و تحلیل رگرسیون. 48
- 4-6- نتیجه گیری.. 52
- فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
- 5-نتایج و بحث.. 54
- 5-1- مقدمه. 54
- 5-2- خلاصه ای از یافته های جمعیت شناختی.. 55
- 5-3- بررسی فرضیات پژوهش… 55
- 5-4- موانع ومحدودیتهای تحقیق.. 56
- 5-5- پیشنهادها 57
- 5-6- پیشنهادات به محققان آتی.. 59
- فهرست منابع و مآخذ
عنوان : | پایان نامه تأثیر مدیریت ارتباط با مصرف کننده بر فرایند نوآوری محصول |
تعداد صفحات: | 73 صفحه |
قالب: | word و قابل ویرایش |
قیمت: | فقط 12000 تومان |
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“ کلیک کنید.
سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.
جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید