بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » پایان نامه تعیین موقعیت استراتژیک و وضعیت موجود و مطلوب توانمندسازی کارکنان
پایان نامه تعیین موقعیت استراتژیک و وضعیت موجود و مطلوب توانمندسازی کارکنان

پایان نامه تعیین موقعیت استراتژیک و وضعیت موجود و مطلوب توانمندسازی کارکنان

به طور کلی امروزه حسابداری مدیریت در حال حاضر با چالش­های زیادی از جمله جهانی شدن، تمرکز مشتری و ابزارهای حسابداری مدیریت، تغییرات سریع در فناوری روبرو بوده و انتظار می رود که با تغییرات سریع در محیط کسب و کار سازگار شود. سازمان ها و شرکت ها، حسابداران مدیریت کارآمدی را می خواهند که بازوی اصلی مدیریت شوند و چالش­های مهیج پیش رو در قرن بیست و یکم را بپذیرند و در مقابل آن ها واکنش های سریع نشان ندهند. شایستگی و انعطاف پذیری در سازمان ها موجب تسهیل در رهبری، مدیریت استراتژیک، تنظیم عملکرد و یادگیری و بهبود طولانی مدتدر حسابداری مدیریت می شود(ملکی؛ پوررضا و خردیار، ۱۳۹۶). در این میان یکی از مشکلات و مسائل مهم سیستم­های حسابداری مدیریت در سازمان­ها و نهادهای دولتی و خصوصی حجم دادهها، اطلاعات و گزارش­های مختلف اعم از مالی و غیر مالی در دنیای کسب و کار است. به گونه­ای که این حجم اطلاعات و داده­ها  در دنیای کنونی به قدری است که در صورت نبود سیستم¬های مناسب تحلیل، به کارگیری منابع سازمانی جهت ایجاد ارزش و کسب اهداف سازمانی غیرممکن به نظر می¬رسد. از اینرو پیشرفت سریع فناوری طی چنددهه گذشته، مدیران سازمان­ها را به فکر ایجاد سیستمی مناسب جهت برنامه ریزی و کنترل بهتر و اثربخش تر عملیات سازمان و در نتیجه بهبود عملکرد آن انداخته است. سیستمی که اطلاعات مالی و غیرمالی متنوعی را در اختیار استفاده قرار دهد. نیاز روزافزون به اطلاعات صحیح و بهنگام برای به کارگیری در فرآیند مدیریت هر سازمان به ویژه در تصمیمگیری مدیران، به مقوله ای اجتناب ناپذیر تبدیل شده است (الدنبرگ  و همکاران، 2018). در این راستا یکی از راههای ایجاد ارزش در سازمانها و اجتناب از تصمیمات اشتباه، ایجاد ارزش برای مشتریان از طریق استخراج و به کارگیری منابع اطلاعاتی سازمان با استفاده از فنون مختلف است. فنون و ابزارهایی مانند تحلیل داده­ها، دادهکاوی و تحلیل­های پیش­بینی کننده، در این زمره قرار دارند که بخشی از یک رشته علمی به نام هوش کسب وکار را تشکیل می­دهند. یک سیستم هوشمند کسب وکار “مجموعه ای یکپارچه از ابزارها، فنّاوریها و محصولات برنامه­ریزی شده است که برای جمع­آوری، ادغام، تحلیل و در دسترس قرار دادن دادهها استفاده می شوند. و نقش مهمی در بهبود عملکرد سازمان­ها و کاهش مشکلات آنها دارد.

 سیستم حسابداری مدیریت به عنوان مهمترین زیرمجموعه سیستم اطلاعاتی مدیریت، منبع اصلی ارائه اطلاعات به شمار می آید. اکنون این نیاز زمینه های رشد حسابداری مدیریت برای جامعه حسابداری در کشور را به خوبی فراهم کرده است و لزوم کاربرد ابزارهای کارای حسابداری مدیریت را خصوصا در بخش یهداشت و سلامت که زمینه اساسی رشد و سلامت جامعه در کشوراست مشهود می سازد(میرزایی و همکاران، 1394). مدیران تصمیم گیرندگان اصلی در سازمان هستند و حسابداری مدیریت می تواند برای رسیدن به موفقیت به آنها کمک کند این کار با تهیه اطلاعات به موقع و قابل اتکا صورت می گیرد در محیط کسب و کار امروزی تهیه این اطلاعات برای اتخاذ استراتژی توسط مدیریت بسیار با اهمیت است (حیدرپور و فرج مشایی، ۱۳۸۹). حسابداری مدیریت، یک سیستم اندازه‌گیری برای گردآوری اطلاعات مالی و عملیاتی است که فعالیت مدیریتی را هدایت می‌کند(دادخواهی و گنجی ، 1397). مدیران شرکت ها به دانستن چگونگی رفتار درآمدها و هزینه ها و نیز ریسک از دست دادن کنترل عملکرد شرکت های خود نیاز دارند. در این راستا، از اطلاعات حسابداری مدیریت به منظور تصمیم گیری پیرامون انجام فعالیت های تحقیق و توسعه، بودجه بندی، طراحی محصول، قیمت گذاری و ارائه کالاها و خدمات مورد نیاز مشتریان استفاده می کنند(کبیرپور و همکاران، 1395).

عنوان : پایان نامه تعیین موقعیت استراتژیک و وضعیت موجود و مطلوب توانمندسازی کارکنان
تعداد صفحات:  90 صفحه
قالب:   word و قابل ویرایش
قیمت: فقط  99000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
ایرانی داک مرجع تخصصی دانلود پایان نامه، پروپوزال و  تحقیقات دانشجویی در ایران است. شما می توانید جدید ترین پایان نامه، پروپوزال ، پرسشنامه و  تحقیقات دانشجویی ایرانی داک را در این باره مطالعه کنید.

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل علاوه بر نمایش بعد از پرداخت، به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید “  کلیک کنید.

سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

 

 

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


× هفت = 49