بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » مقالات ترجمه شده » رشته پزشکی » دانلود مقاله ترجمه شده بهداشت و محيط
دانلود مقاله ترجمه شده بهداشت و محيط

دانلود مقاله ترجمه شده بهداشت و محيط

قبل از خرید حتما بخوانید
  1. برای خرید مقالات انگلیسی با ترجمه ابتدا اصل مقاله انگلیسی به صورت رایگان دانلود و مشاهده نمائید سپس اقدام به خرید ترجمه مقاله کنید. تمامی ترجمه مقالات به صورت تایپ و ترجمه شده توسط مترجم تخصصی همان رشته و در قالب ورد آماده می باشند.
  2. در صورتی که مقاله درخواستی شما در سایت ما موجود نمی باشد می توانید از منو اصلی گزینه ارتباط با ما را انتخاب کرده و مشخصات مقاله را برایمان ارسال نمائید.
  3. در صورتی که به هر دلیل موفق به پرداخت آنلاین در سایت نشدید یا بانک عامل مشکل داشت لطفا از درگاه پرداخت پروژه های سفارشی موجود در سایت اقدام نمایید و موارد فوق را به ما اطلاع و بلافاصله مقاله مورد نظر شما به ایمیلتان ارسال می گردد.

editشرح مختصر:

چکیده

ریشه انجمنهای شراکتی با جامعه بومی بررسی می شود: ضد و نقیضهای تقریبی. بررسی پایه های انجمنهای شراکتی (CBPR) یک رویکرد امید بخش در CBPR بکار برده شده در افزایش رواج پژوهش سالم با زیر پوشش گرفتن جوامع بومی و روستائی و مکانهای دوردست است. این سنجش تطبیقی در شاخصهای اصلی CBPR برای بررسی مختصات های همکاری در دو پروژه تحقیقی در کانادا استفاده شد.هر دو پروژه منعکس کننده شاخصهای اصلی CBPR در روشهای بی نظیر با اختلافات ویژه مرتبط برای جوامع قابل دسترس و تقریبی از شرکای همکار اصول CBPR اغلب بکاربرده شده اند وپیشنها د شده یرای شرکای خارج از شبکه در مکانها ی دوردست اگرچه بسیاری از این اصول برای دنیال کردن تشریک مساعی نسبتا خوب و خدمت رسانی در یک جامعه تحقیقی بسته بسیاراسانتر بود وبرای دنیال کردن چالشها در جوامع خارج از دسترس. تناقضات تقریبی تناقصات آشکاری هستندکه اصول CBPR را افزایش داده و بکاربرده شده در دستال شرکا با انجمنهای جوامع دورافتاده وقتی بسیاری از این اصول های مشابه کاملا قابل دسترس و دنبال کردن در CBPR هستند اصولهای CBPR برای عملکرد شرکای تقریبی بسیار اسانتر هستند زیرا آنها میتوانند محیطی برای تشریک مساعی شرکا توسعه و تقویت میکنند.

مقدمه:

نتابج نمونه هاي پارادیم جديد نشان داده است كه بهداشت مناسب نيازمند اجتماع طبیعی است و درک اين رویکرد با اهمیت مهم است . بنابر قول سازمان بهداشت جهاني (2007)، جمعيت جوامع جهاني شامل بيش از 370 ميليون در 70 كشور بود. واژه بومی ویژگی مردمی است که معمولا كه هويت شخصي شان با يك سرزمين و مستعمره موروثی ، مشترك است بکاربرده میشود.(world health organization,2007 (

بيش از 4/1 ميليون از بوميان اوليه کانادا مردمانی از اينويت و مسيس بوده اند( Statistics Canada,2013) كساني كه در روستا و اجتماعات دور افتاده يا نهادهاي پراكنده در سراسر جغرافيايي پهناور كانادا زندگي مي كردند 617 اجتماع بومي اوليه وجود دارد كه نشان دهنده سطح وسيعي از انواع فرهنگ و گروه هاي با 50 لهجه قابل تشخيص وجود دارد ( Aboriginal Affairs and Northern Development Canada,2013) بيشتر اين اجتماعات در سرزمين هاي ملی و موروثی شان ساكن هستند كه اين هم با مهاجرت وسیع و كوچ انبوه مهاجرت از اروپا و ساير مناطق دنيا مواجه شده است. در استان اونتاريو نزديك 25 درصد از 133 جمعيت بومي اوليه در منطقه اي جداگانه در شمال دور از اوتتاريو ساكن هستند (Chiefs of Ontario Office,2013; Ministry of Natural Resources.2013 منطقه شمال دور يك طرح جدید است که بطور نسبی بوسيله وزارت منابع طبيعي در اونتاريو براي توصيف وسعت منطقه پهناور شمال این استان بکاربرده شده است : بيشتر اجتماعات در اين منطقه تنهابوسيله باد و جاده های يخ زده در زمستان دست یافتنی هستند بطوريكه دسترسی مسير اصلي براي خدمات پزشكي، برنامه‌ها و منابع هر يك براي اجتماعات بوميان دور افتاده یک چالش بخصوص است.

 Header

  • عنوان اصلی مقاله : Health & Place
    عنوان ترجمه فارسی: بهداشت و محيط
  • تعداد صفحات مقاله انگلیسی:  7 صفحه
  • تعداد صفحات ترجمه فارسی: 18 صفحه 
  • قالب بندی: word و قابل ویرایش
  • قیمت ترجمه فارسی مقاله:  9000 تومان

دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

en

برای خرید فایل ترجمه مقاله به صورت آنلاین از لینک زیر استفاده نمائید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه  خرید که به رنگ آبی است “  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


یک + = 6