بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پروژه، مقاله، تحقیق » دانلود پروژه اثربخشی و تاثیرگذاری نقش زيرساخت هاي مطلوب سرمايه گذاري بر روي رشد اقتصادي ايران
دانلود پروژه اثربخشی و تاثیرگذاری نقش زيرساخت هاي مطلوب سرمايه گذاري بر روي رشد اقتصادي ايران

دانلود پروژه اثربخشی و تاثیرگذاری نقش زيرساخت هاي مطلوب سرمايه گذاري بر روي رشد اقتصادي ايران

شرح مختصر :

مفهوم يا شاخص سرمايه به توليد را نه تنها در مورد كل اقتصاد، بلكه در مورد فعاليتهاي اقتصادي يك بخش اقتصادي نيز مي توان به كار گرفت. در اين حالت نسبت هاي سرمايه به توليد در مورد بخشهاي اقتصادي متفاوت است و مقدار عددي آنها به روش يا تكنيك مورد استفاده (كاربر بودن يا سرمايه بر بودن پروژه) در توليد بستگي دارد. در آن دسته از بخشهاي اقتصادي كه از طرحهاي سرمايه بر و كار اندوز استفاده مي شود، نسبت سرمايه به توليد زياد خواهد بود و برعكس در آن دسته از بخشهاي اقتصادي كه از پروژه هاي كاربر و سرمايه اندوز استفاده مي شود، نسبت سرمايه به توليد كم خواهد بود. نسبت كلي سرمايه به توليد براي يك كشور در واقع ميانگين نسبت هاي سرمايه به توليد بخش هاي مختلف اقتصادي است.

اندازه و مقدار عددي نسبت سرمايه به توليد در يك اقتصاد نه تنها به مقدار سرمايه به كار گرفته شده بلكه به عوامل ديگري از قبيل فراواني منابع طبيعي، رشد جمعيت، فراواني سرمايه، درجه و خصوصيات پيشرفت تكنولوژيكي، كارايي استفاده از ماشين آلات جديد، كيفيت سازماندهي و مديريت، تركيب سرمايه گذاري، تقاضاي كل، روابط ميان قيمت عوامل توليد، ميزان سرمايه گذاري هاي بالاسري اقتصادي و اجتماعي، تأثير صنعتي شدن، گسترش آموزش و پرورش و تجارت خارجي و جز آن نيز بستگي دارد.

برخي از اقتصاددانان جهان با استفاده از مطالعات تجربي و آزمون هاي عملي در مورد كشورهاي پيشرفته به اين نتيجه رسيده اند كه نسبت سرمايه به توليد در مراحل اوليه توسعه اقتصادي افزايش مي يابد، ولي به محض اينكه اقتصاد وارد مراحل عالي تري از رشد و توسعه شد، اين نسبت كاهش مي يابد و سپس طي ساليان متمادي در صورت عدم وقوع حوادث غيرمترقبه، يكنواخت و با ثبات باقي مي ماند. از ميان اين گروه از اقتصاددانان كه مطالعات عملي زيادي در مورد نسبت سرمايه به توليد انجام داده اند مي توان از كلارك، كوزنتس و ليبن اشتاين نام برد. خصوصيات چندگانه نسبت سرمايه به توليد با مطالعات عملي انجام شده در امريكا و انگلستان تاييد شده است. در امريكا نسبت مزبور در بين سال هاي 1880 تا 1929 از 8/2 به 9/3 افزايش يافت و سپس در سال 1944 به 2/3 كاهش يافت و بالاخره در سال 1960 به 6/1رسيد. در بريتانيا اين نسبت در بين سال هاي 1865 تا 1895 از 5/4 به 6 افزايش يافت و تا سال 1914 در همين سطح تثبيت شد و سپس شروع به كاهش كرد و در سال 1953 به 9/2 رسيد. هر چند كه اين برآوردها  و مطالعات تجربي به كشورهاي پيشرفته صنعتي مربوط مي شود، اما مي توان از آنها براي درك و تعيين رفتار نسبت مزبور در كشورهاي در حال توسعه استفاده كرد.

فهرست مطالب

  • چکيده
  • مقدمه
  • سرمايه‌گذاري و رشد اقتصادي در ايران
  • مقايسه شاخص نسبت سرمايه به توليد(ICOR) در بخشهاي اقتصادي
  • روند سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف اقتصاد ايران
  • ارائه مدل اقتصاد سنجي براي مقايسه كارايي سرمايه گذاري در بخشهاي اقتصادي
  • مشخصات متغيرهاي مدل
  • تحليل نتايج
  • نتايج حاصل از رگرسيون
  • نتايج
  • جمع بندي
  • فهرست منابع و مآخذ
  • عنوان :  پروژه بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی
  • قالب: word و قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: 32 صفحه
  • قیمت:   12000 تومان   9000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“  کلیک کنید.
  2. سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


6 + پنج =