شرح مختصر :
اهمیت مؤفّقّیت تحصیلی دانشآموزان به مطالعات زیادی دربارهی پیشبینیکنندههای تسهیلگر برای دستیابی به این مهم انجامیده است. یکی از این پیشبینیکنندهها، خودپنداره فرد است. تعدادی از مطالعات رابطهی مثبتی را بین خودپنداره و مؤفّقّیت تحصیلی نشان دادهاند(6). خودپنداره را میتوان درک فرد از خودش دانست که در نتیجهی تجربیات فرد با محیط و رابطهی وی با دیگران شکل میگیرد. خودپنداره با عواملی مثل خشنودی از زندگی، علاقه به خود و خودارزشمندی ارتباط دارد و به صورت مجموعهای از گرایشها به خود تعریف شده که توصیف کنندهی نگرشها و رفتارهای خود فرد هستند. هر انسان برداشت و تصوری از وجود خویشتن دارد که میتوان هویت شخصی یا خود نام نهاد. پژوهشهاي مختلف نشان دادهاند كه دانشآموزان داراي اختلالات يادگيري از خودپنداره ي ضعيفتري نسبت به همسالان عادي خود برخوردارند(7).
فهرست مطالب
- چکیده
- مقدمه
- روش پژوهش
- خلاصه جلسات آموزش مبتنی بر مدل آموزشی هوش چندگانه
- یافتهها
- نتیجه گیری
- فهرست منابع و مآخذ
- عنوان : پروژه بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 21 صفحه
- قیمت:
7500تومان5000 تومان
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.