شرح مختصر :
هزاره سوم و شرکتهای موجود در آن از طریق تجزیه و تحلیل رفتار و چرخه زندگی مشتری به ارضای نیازهای آن پرداخته و به افزایش ارزش مشتری و رضایت آن دست یافتهاند. ابزارها و فناوریهای انبار داده، دادهکاوی و دیگر تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتری در گردشگری روشهایی هستند که فرصتهای جدیدی را برای تجارت فراهم کردهاند.
جهان امروز، جهانی است که ابعادش برگرفته از تحولات سریع وگسترده تکنولوژی و جهانی شدن است که باعث تغییردر تمامی صنعتها به ویژه در صنعت گردشگری شد که به وضوح در زمینه صنعت خدماتی تغییر و تحولاتی را منجر شده است. بدون تردید همه کشورهای جهان در رقابتی فشرده و تنگاتنگ در صدد بهرهگیری از مزایای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … به ویژه کسب سهم بیشتری در درآمد و اشتغال زایی ناشی از بهینهسازی این صنعت خدماتی در کشورهای متبوع خود هستند.از این رو با دیدگاهی تحقیقی و تحلیلی در می یابیم که تلاش اکثر کشورها بر دو زمینه رشد و پایداری استوار است یا به بیانی دیگر و بهتر این دو مسأله جایگاه انتظاری میباشد که همه ما از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از جهانگردی داریم و شایان ذکر است که قابلیتها و پتانسیلهای موجود در بهبود کیفیت زندگی مواردی هستند که تأثیر بسزایی در امر جهانگردی دارند و تنها موقعیتهای جهانگردی را نمیتوان فقط و فقط به اتکای اعداد و ارقام سنجید. بیتردید مسأله مربوط به بهبود کیفیت بر کمیت میبایست در همهی عرصهها، ارکان و اجزای تشکیل دهندهی جهانگردی در بهبود کیفیت حمل و نقل، مهمانپذیری، مهمانداری، محل اقامت و … محصولات و خدمات قابل ارائه ایجاد شود زیرا آینده جهانگردی در گرو بهبود کیفیت است.
فهرست مطالب
- چکیده
- مقدمه
- مدیریت ارتباط با مشتری
- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
- دوره انقلاب صنعتى
- دوره انقلاب كيفيت
- دوره انقلاب مشترى
- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری
- شناخت مشتری
- تبادلات مشتری
- ارزش مشتری
- رضایتمندی مشتری
- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری
- تعریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری
- اهداف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری
- گردشگری
- تعریف گردشگری
- انواع گردشگران
- طبقهبندی گردشگران
- گردشگری الکترونیکی
- تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در گردشگری
- نرمافزارهای مورد استفاده مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری
- چابهار و جاذبه های گردشگری آن
- شهر چابهار و جاذبه های تفریحی توریستی آن
- تاثیر فناوری اطلاعات بر جذب توریسم در شهر چابهار
- نتیجهگیری
- فهرست منابع و مآخذ
- عنوان پروژه : تاثیرگذاری مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در گردشگری
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 18 صفحه
- قیمت:
12000 تومان9000 تومان
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا علاوه بر دانلود فایل، یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه، بلافاصله لینک دانلود فایل مورد نظر برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن نیز به ایمیل شما ارسال می گردد.