شرح مختصر :
همه افراد حق دارند و علاقمند هستند که از نتايج عملکرد روزانه خود آگاه باشند. اين مسأله در مورد کارکنان وجه ديگري هم پيدا ميکند و آن اينست که کارکنان علاقه دارند از نظرات سازمان در مورد خود مطلع گردند و از سوي ديگر سازمان نيز محق است نظرات خود را در مورد منابع انساني سازمان که از اصليترين سرمايههاي سازمان بشمار ميروند ابراز داشته و به اطلاع ايشان برساند. ارزيابي عملكرد عبارت است از سنجش ميزان تلاش و حدود موفقيت كارمند در اجراي وظائف شغلي و تكاليف رفتاري مورد انتظار (كيت ديويس و جان نيراستروم، 1373)، اين سنجش به گونه اي صورت ميگيرد كه موجب تشويق كاركنان به افزايش كارآيي و تحقق اهداف سازماني شود و به مفهومي ديگر به مراحلي كه طي آن سازمان نحوه عملكرد منابع انساني را در انجام وظايف و مسئوليتهاي محوله مورد بررسي و سنجش قرار مي دهد و يا مرحله اي است رسمي به منظور باز خور اطلاعات مربوط به نحوه انجام وظايف و مسئوليتهاي محوله اعم از مثبت يا منفي كاركنان. مديران و سرپرستان در جريان ارزيابي عملكرد، رفتار كارمند را با وظايف شغلي و الگوهاي رفتاري مورد انتظار از او انطباق ميدهند. در اين فصل ضمن بيان موضوع تحقيق و تبيين اهميت آن، اهداف اين تحقيق، انگيزه انتخاب موضوع و همينطور بيان مسأله و در نهايت تعيين قلمرو زماني و مكاني تحقيق مورد بررسي قرار گرفته، همچنين سئوالات تحقيق و چار چوب نظري آن و تعاريف عملياتي و محدوديتهايي كه در اين تحقيق وجود دارد مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
فهرست مطالب
- چکیده
- فصل اول: کلیات تحقیق
- 1-1- مقدمه
- 1-2- بیان مسأله
- 1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
- 1-4- اهداف تحقيق
- 1-5- سؤالات تحقيق
- 1-6- تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای تحقیق
- 1-7- قلمرو تحقيق
- فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق
- 2-1- مقدمه
- 2-2- بخش دوم ادبیات تحقیق
- 2-3- تعريف مفاهيم ارزشيابي عملكرد
- 2-4- مقياس هاي عملكرد
- 2-5- فرآيند ارزشيابي
- 2-6- روش هاي ارزشيابي
- 2-7- بررسي روشهاي ارزيابي عملكرد
- 2-8- معيارهاي ارزيابي عملكرد
- 2-9- مشكلات و خطاهاي مربوط به ارزشيابي كاركنان
- 2-10- خطاهاي متداول در ارزشيابي
- 2-11- مباحث نظري تحقيق
- 2-12- تاريخچه ارزشيابي در كشورهاي مختلف جهان
- 2-13- تاريخچه ارزيابي عملكرد در ايران
- 2-14- تاريخچه ارزيابي عملكرد در مناطق نفتخیز جنوب
- 2-15- تاریخچه ای از سیستم قدیمی ارزیابی عملکرد کارکنان صنعت نفت
- 2-16- تاریخچه نظام فعلی ارزیابی عملکرد کارکنان صنعت نفت
- 2-17- مطالعات انجام شده بر روی شرکتهای زیرمجموعه وزارت نفت
- 2-18- پیشینه داخلی تحقیق
- 2-19- پیشینه خارجی تحقیق
- 2-20- فرضيات تحقيق
- فصل سوم: روش شناسی تحقیق
- 3-1- مقدمه
- 3-2- روش تحقیق
- 3-3- جامعه آماري
- 3-4- روش نمونه گيري و حجم نمونه
- 3-5- روشهاي گردآوري اطلاعات و ابزار اندازهگيري تحقيق
- 3-6- مطالعه كتابخانهاي
- 3-7- مشاهده و مصاحبه
- 3-8- پرسشنامه
- 3-9- بررسي اسناد و مدارك
- 3-10- اعتبار و روائي پرسشنامه
- 3-11- نحوه آزمون پرسشنامه
- 3-12- نحوةآزمون فرضيات
- فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافتهها
- 4-1- مقدمه
- 4-2- طبقه بندي اطلاعات بدست آمده
- 4-3- تجزيه و تحليل اطلاعات بدست آمده از مديران در مصاحبه
- 4-4- طبقه بندي اطلاعات نظام ارزيابي عملكرد
- 4-5- آزمون فرضيات
- 4-6- محدودیت های تحقیق
- فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
- 5-1- مقدمه
- 5-2- نتیجه گیری
- 5-2-1- نتایج حاصل از یافته های توصیفی
- 5-2-2- نتایج حاصل از یافته های استنباطی
- 5-3- پيشنهادات
- 5-3-1- پيشنهادات کاربردی
- 5-3-2- پيشنهادات پژوهشی
- منابع و مآخذ
- فهرست منابع
- عنوان : پایان نامه بررسی ارزیابی عملكرد کارکنان شركت نفت و گاز لاوان از دیدگاه مدیران
- قالب: word و قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 135 صفحه
- قیمت:
49000 تومان29000 تومان
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
- ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خریدمحصول“ کلیک کنید.
- سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.