شرح مختصر:
از ويژگيهاي قرن حاضر، توسعه اعجاب آور تكنولوژي ارتباطات و اطلاعات و بكارگيري آن جهت افزايش سرعت و كيفيت در ارائه خدمات ميباشد ضمن این که بخش خدمات در حدود 20 درصد کل تجارت جهانی را تشکیل می دهد و در طی 15 سال گذشته، مانند تجارت کالا از رشد سریع 5/8 درصدی برخوردار بوده است (آنکتاد[1]2001، ص 154). اين پيشرفت، بانكداري را نيز تحت تأثير شديد خود قرار داده و باعث تغييرات عمدهاي در اين صنعت گرديده است. سرعت توسعه صنعت انفورماتيك باعث ايجاد تغييرات عمدهاي در شكل پول و سيستمهاي انتقال منابع در عرصه بانكداري گرديده و مفاهيم جديدي از بانكداري تحت عنوان بانكداري الكترونيكي ظهور يافته است (حسن زاده و پورفرد،1382: 7).
تمام سازمانها به دنبال جذب مشتري وافزايش رضايت مندي او هستند، اين مساله به خصوص در بانکها كه در ارتباط دائم با مشتريان هستند اهميت ویژهای داردواز طرفي رقابت در بين بانكها و مؤسسات قرضالحسنه و سایراشکال جذب منابع پولی رو به افزايش است، لذا ايجاد مزيت رقابتي براي بقاي بانك ها لازم وضروري به نظر میرسد. خدمات نوين بانكي كه ارتباط بسيار نزديكي با تكنولوژي اطلاعات وارتباطات دارد از جمله عوامل بسيار مهم در ايجاد مزيت رقابتي براي بانك ها و جذب مشتریان و رضایتمندی آنها است (علی محمدی،1381: 34).
توسعه سريع فن آوري اطلاعات و ارتباطات بر صنعت بانكداري تأثير گذاشته و باعث ايجاد تغييرات ساختاري در اين بخش شده است در واقع بانكداري در حال حاضر به صنعت خدمات پردازش اطلاعات تبديل گرديده است. سرعت توسعه صنعت انفورماتيك باعث ايجاد تغييرات عمده اي در شكل پول و سيستم خدمات بانكي گرديده و مفاهيم جديدي را تحت عنوان پول الكترونيك، دستگاههاي خودپرداز و همچنين بانكداري خانگي، تلفن بانك، بانكداري از راه دور، بانكداري اينترنتي و بانكداري مجازي را بوجود آورده است بهاي تمام شده عمليات بانكي در بانکها به روشهاي سنتي از طريق شعب و مراجعه مشتري به بانك،پست بانك، تلفن بانك، دستگاههاي خودپرداز، اينترنت و شبكه هاي داخلي نشان دهنده اين مطلب است كه هرچه به سمت بانكداري الكترونيكي پيش ميرود هزينه كمتري دارد و بالطبع مطلوب تر و صرف زمان كمتري دربردارد از اينرو باتوجه به استقبال مشتريان از بانكداري نوين بسياري از موسسات مالي اقدام به سرمايه گذاري در اين امر نموده اند.
فهرست مطالب
- چکیده 1
- فصـــل اول:کلیات تحقیق
- 1-1- مقدمه 3
- 1-2- بيان مسئله 4
- 1-3- اهميت و ضرورت تحقيق 5
- 1-4- اهداف تحقيق 6
- 1-4-1- هدف اصلي 6
- 1-4-2- اهداف فرعي 6
- 1-5- فرضيه هاي تحقيق 6
- 1-5-1- فرضیه های اصلی 6
- 1-5-2- فرضیه های فرعی 7
- 1-6- قلمرو زماني تحقيق 7
- 1-7- قلمرو مكاني تحقیق 7
- 1-8- تعريف واژه ها و اصطلاحات بكار رفته در پژوهش 7
- فصــل دوم:ادبیات تحقیق
- 2-30- پیشینه تحقیق 78
- فصــل سوم:روش تحقیـق
- 3-1- مقدمه 82
- 3-3- جامعه آماری 83
- 3-4- ابزار جمع آوری اطلاعات 83
- 3-5- روش جمع آوری اطلاعات 84
- 3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها 84
- فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
- 4-1- مقدمه 86
- 4-2-1- تحلیل توصیفی داده ها 86
- 4-2-2- تحلیل استنباطی دادهها 88
- 4-3-تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه 91
- 4-3-1- تحلیل توصیفی داده ها 91
- 4-3-2-تحلیل استنباطی داده های پرسشنامه 110
- فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
- 5-1- مقدمه 115
- 5-2- یافته ها 115
- 5-3- نتیجه گیری 119
- 5-4- پیشنهادات بر اساس یافته های پژوهش 119
- 5-4-1-سایر پیشنهادات 120
- منابع و مأخذ 122
- ضمـــائم
عنوان : | پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیک |
تعداد صفحات: | 128 صفحه |
قالب: | word و قابل ویرایش |
قیمت: | فقط 12000 تومان |
قوانين و مقررات سايت مي باشد .
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش
توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.
بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
راهنمای دانلود :
ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“ کلیک کنید.
سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛ بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.
جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید