بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » پایان نامه تاثير اصول مديريت كيفيت فراگير بر عملكرد مالي و غير مالي شركت هاي صادراتي
پایان نامه تاثير اصول مديريت كيفيت فراگير بر عملكرد مالي و غير مالي شركت هاي صادراتي

پایان نامه تاثير اصول مديريت كيفيت فراگير بر عملكرد مالي و غير مالي شركت هاي صادراتي

شرح مختصر:

امروزه کیفیت به ارایه کالا و خدمات متناسب با خواست مشتریان هدف اطلاق می گردد. مديريت كيفيت فراگير يك روش زندگي براي بهبود مستمر عملكرد در هرسطح  و فعاليت با ايجاد شرايط مناسب بهبود براساس كارگروهي، اعتماد و احترام متقابل را ارايه مي دهد و در تحقيقات مديريت كيفيت فراگير يك چرخه تكراري و فعاليت بدون پايان است كه متضمن پويايي و پايداري سازماني مي باشد (استیرت، 2009).  به عبارت ديگر مديريت كيفيت فراگير روشي براي اداره يك سازمان است كه اساس آن بر كيفيت و مشاركت تمام اعضاي سازمان استوار است و هدف آن رسيدن به موفقيت دراز مدت از طريق جلب رضايت مشتري و تامين رضايتمندي كاركنان است (کنگ بون و همکاران، 2007). امروزه، رشد سريع تكنولوژي و تنوع محصولات در محيط شديد رقابتي، علي رغم محدوديت هاي منابع و مشكلات استفاده از نيروي انساني، مديران مؤسسات بزرگ و كوچك، دولتي يا خصوصي، توليدي يا خدماتي را وادار كرده تا براي رفع معضلات سازمان خود به دنبال راه حل هاي مناسب باشند (چادویک، 1995). مطالعات انجام شده در مورد سيستم هاي مديريت كيفيت، بيانگر نتايج متناقضي از موفقيت و شكست پروژه هاي استقرار اين سيستم ها و تأثير آن بر بهبود عملكرد سازماني هستند. به عبارت ديگر برخي مطالعات نشانگر موفق نبودن چشمگير استقرار سيستم هاي مديريت كيفيت و برخي نشان از شكست و عدم موفقيت اين سيسستم ها در سازمان هاي مختلف بوده است (سوشما، 2005) در ايران نيز تعداد محدودي از شركت ها و كارخانه ها پس از كسب و امتياز اجراي استاندارد سري ايزو  9000 موفق به استقرار [1] TQM شده اند. امروزه مديريت براي ارتقاي كيفيت نيازمند ابزارهاي مختلفي است كه يكي از اين ابزارها استقرار نظام مديريت كيفيت فراگير است.به طور كلي گفته مي شود كه عملكرد به عنوان درجه اي از انجام عمليات،اهداف عملكرد و همچنين به منظور برآوردن نيازهاي مشتريان تعريف شده است.سنجش عملكرد عامل اصلي براي مديريت موثر مي باشد.مطالعات تجربي زيادي براي برقراري ارتباط بين فعاليت ها يا اصول مديريت كيفيت فراگير و عملكرد سازماني انجام شده است.نتايج اين مطالعات بيانگر اين است كه معيارهاي متعددي از قبيل عملكرد سازماني،عملكرد شركت،عملكرد تجاري،عملكرد عمليات،عملكرد مالي و غير مالي،عملكرد نوآوري و عملكرد كيفيت وجود دارد.

فهرست مطالب

  • چکیده       1
  • فصل اول : كليات تحقیق 2
  • 1-1)مقدمه   3
  • 1-2)بیان مساله    4
  • 1-3) اهمیت تحقیق    6
  • 1-4) اهداف تحقیق   7
  • 1-5) چهارچوب نظری تحقیق    8
  • 1-6) سوال اصلي تحقق    8
  • 1-7) فرضیه هاي تحقیق  9
  • 1-8 قلمرو تحقيق 10
  • 1-9) تعریف واژه هاي تخصصي 11
  • 1-10)خلاصه فصل  12
  • فصل دوم: مروري بر ادبيات تحقيق  
  • -2) تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر   12
  • 2-3) سیر تکاملی مدیریت کیفیت فراگیر  15
  • 2-4) مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر  19
  • 2-5)مفهوم کیفیت  20
  • 2-6)تیم های کنترل کیفیت در سازمان های امروزی  20
  • 2-7)فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر  23
  • 2-8)معیارهای کیفیت  24
  • 2-9) ارتباط  میان مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد شرکت  25
  • 2-9-1) تمرکز بر مشتریان   25
  • 2-9-2)ارتباط با عرضه کنندگان  26
  • 2-9-3) همکاری کارکنان  26
  • 2-9-4) محیط کاری  27
  • 2-10) تعريف مفهومي متغييرها  28
  • 2-11) بررسی برخی از مدلهای مدیریت کیفیت فراگیر  30
  • 2-13) پیشینه تحقیق  38
  • 2-12-1) تحقیقات انجام شده در داخل کشور  38
  • 2-12-2) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور  41
  • فصل سوم: روش اجراي تحقيق  42
  • 3-1)مقدمه  43
  • 3-2) روش  تحقیق:  43
  • 3-3) جامعه و نمونه آماری  43
  • 3-4) روش ها وابزار جمع آوری اطلاعات  44
  • 3-5)روايي پرسشنامه  44
  • 3-6)پایایی پرسشنامه  45
  • 3-7) روش تجزیه وتحلیل داده ها و اطلاعات:  45
  • 3-8) جمع بندی فصل سوم  46
  • فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها    47
  • 4-1) مقدمه  48
  • 4-2) توصيف متغيرهاي تحقيق  49
  • 4-2-1) متغير جنسيت  49
  • 4-2-2) متغير سن  49
  • 4-2-3) متغير سطح تحصيلات  50
  • 4-4) آزمون فرضيات تحقيق  51
  • 4-4-1) نتايج فرضيه اول  51
  • 4-4-2) نتايج فرضيه دوم  52
  • 4-4-3) نتايج فرضيه سوم  53
  • 4-4-4) نتيجه فرضيه چهارم  54
  • 4-4-5) نتيجه فرضيه پنجم  55
  • فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات         56
  • 5-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها  57
  • 5-2) پيشنهادات  58
  • 5-2-1) پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی  62
  • 5-3) محدودیت های تحقیق  62
  • منابع و ماخذ 
عنوان : پایان نامه تاثير اصول مديريت كيفيت فراگير بر عملكرد مالي و غير مالي شركت هاي صادراتي
تعداد صفحات: 73 صفحه
قالب:   word و قابل ویرایش
قیمت: فقط  12000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.

سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

 

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


− 2 = هفت