بروزترین پروژه های ایرانی داک
خانه » پایان نامه » پایان نامه تاثیر آموزش کارکنان بانکی در افزایش کاربرد خدمات بانکداری الکترونیکی
پایان نامه تاثیر آموزش کارکنان بانکی در افزایش کاربرد خدمات بانکداری الکترونیکی

پایان نامه تاثیر آموزش کارکنان بانکی در افزایش کاربرد خدمات بانکداری الکترونیکی

شرح مختصر:

تغییر و پرورش اعتقادات ،ارزشها و الگوهای رفتاری مطلوب از طریق برنامه های آموزش از مهم ترین روشهای تغییر می باشد.برخی از دانشمندان مدیریت، آموزش را مهمترین فعالیت سازمانی در آینده بشمار می آورند.در برنامه های آموزشی کارکنان بایددر مورد اثرات،ویژگیها و الگوهای رفتاری نامطلوب و همچنین عوامل اساسی الگوی مطلوب تشریح گردد (شکر زاده و همکاران ،1390).بسیاری ازمدیران درمی یابندکه آموزش کارکنان درزمینه های مختلف و گوناگون می تواندبه سازمان کمک کندتادربرابربازارهای درحال تغییر،واکنشی سریع نشان دهند.آموزش دادن به کارکنان درزمینه های مختلف می تواندموجب افزایش کارایی،بهره وری ورضایت مشتریان شود.درعصرحاضر اطلاعات یعنی مجموعه داده های پردازش شده ای که پایه علوم و دانش را شکل می دهدوگسترش روز افزون دانش بشری به معنی افزایش حجم وگستردگی اطلاعات است.تحت چنین شرایطی افراد سازمانهاوجوامعی توان سازگاری باشرایط پیچیده امروزی راخواهندداشت که ازپتاسیل استفاده بهینه ازفن آوری وروش های نو اطلاعات ودانش های موجود،در موقعیت های سازمانی و زندگی فردی برخوردار گردند(قهرمانی ،1388).از آنجایی که آموزش یایادگیری،سازوکاری علمی ودقیقی است که اطلاعات موجوددرمحیط، سازمان هاوانسان رادرونی می نماید بالطبع بکار گرفتن اطلاعات، فردرا برای همسازی باشرایط جدیدتوانمندمی نماید.امروزه پیشرفت وتوسعه کشورها،سازمانهاوموسسات کوچک و بزرگ درگرو علم و دانش بشری است . افزایش علم و دانش و تغییرات پرشتاب سبب شده است که سازمانها،آموزش را در راس برنامه های خود قرار دهند.زیرا آموزش کارکنان یکی ازمهمترین عوامل توسعه کشورهاست(صباغیان،1389).

زیربنای توسعه کشورهاوسازمانها باخلاقیت و نوآوری منابع انسانی مرتبط است .تدوین دوره های آموزش مناسب برای به حداکثر رساندن اثربخشی وکارایی افراد سازمان است.آموزش کارکنان مانندنگهداری اموال وتجهیزات است.ابزاروتجهیزات برای آن که ازکارایی بیشتر برخوردارباشندبه تعمــــــیروتنظیم نیازدارند. برای به حداکثررساندن اثربخشی وکارایی افرادسازمان، ضمن آشناساختن بامحیط وتوجیـــــــه آنهابراساس نیاز،دوره های آموزشی مناسب راباید برای آنها تدوین نمود (شکر زاده و همکاران ،1390).آموزش عبارت است از فرآیندی نظام یافته که طی آن کارکنان، مهارت ها، دانش ، توانایی یا نگرش های متناسب با اهداف شخصی وسازمانی را می آموزند.برای آموزش کارکنان  الگو های آموزشی مختلفی وجود داردکه مهمترین  الگو های آموزشی کارکنان درقالب برنامه های آموزش  عبارت از:1- آموزش دهلیزی2- آموزش خود اقدامی3- آموزش رسمی و4- آموزش گروهی می باشند (زارعی ،1388).

فهرست مطالب

  • چکیده   1
  • فصل اول : کلیات تحقیق
  • 1-1- مقدمه     2
  • 1-2-بیان مساله     3
  • 1-3-اهمیت وضرورت تحقیق 6
  • 1-4- اهداف تحقيق   7
  • 1-5- فرضيات تحقيق   7
  • 1-6-سوالات تحقیق   8
  • 1-7- تعاريف نظری   9
  • 1-8-تعاریف عملیاتی   9
  • فصل دوم : ادبیات وپیشینه تحقیق
  • قسمت اول:ادبیات تحقیق 11
  • 2-1-بخش اول:آموزش کارکنان 11
  • 2-1-1-مقدمه     11
  • 2-1-2-مباني و اصول آموزش كاركنان    11
  • 2-1-3-آموزش كاركنان و توسعه منابع انساني      14
  • 2-1-4-فلسفه آموزش منابع انساني    15
  • 2-1-5-اصول عام آموزش منابع انساني    16
  • 2-1-6-اصول حاكم برنظام آموزش منابع انساني در سازمان ها  17 
  • 2-1-7-جايگاه آموزش كاركنان در فرايند مديريت عملكرد    18
  • 2-1-8-نقش آموزش كاركنان در بهبود عملكرد آنان    18
  • 2-1-9-مدل ها و روشهاي آموزش كاركنان با توجه به ساختار و ماموريت هاي سازمان20
  • 2-1-10-مسئوليت اجراي طرح 24
  • 2-1-11-مراحل مختلف فرايند آموزش    25
  • 2-1-12-تعريف اثربخشي برنامه هاي آموزشي      33
  • 2-1-13-ضرورت ارزشيابي اثربخشي برنامه هاي آموزشی    34
  • 2-1-14-الگوهاي ارزشيابي اثربخشي برنامه هاي آموزش منابع انساني    35
  • 2-1-14-1-الگوي ارزشيابي اثربخشي آموزش كرك پاتريك    34
  • 2-1-14-2-الگوي ارزشيابي بازگشت سرمايه (الگوي فيليپس)  36
  • 2-1-14-3-الگوي ارزشيابي منطبق با استاندارد ISO   10015       37
  • 2-1-14-4-الگوي ارزشيابي CIPO    38
  • 2-1-14-5-الگوي ارزشيابي با استفاده از روش پيش آزمون- پس آزمون    38
  • 2-2-بانکداری      39
  • 2-2-1-بانكداري الكترونيكي 39
  • 2-2-2-تاريخچه بانكداري الكترونيكي    39
  • 2-2-3-بانكداري الكترونيكي در ايران    41
  • 2-2-4-اجزای بانکداری الکترونیک در ایران      42
  • 2-2-5-سرویس های بانکداری الکترونیک    43
  • 2-2-6-کانال های بانکداری الکترونیکی    44
  • 2-2-7-عوامل موثر بر پذيرش بانكداري الكترونيكي      44
  • 2-2-8-مزایای بانکداری الکترونیک        45
  • 2-2-9- موانع بانکداری الکترونیکی    48
  • 2-2-10- بانکداری الکترونیک؛ فرصت یا تهدید      48
  • 2-2-11-دستاوردهای بانکداری الکترونیک    50
  • 2-2-12-سيستم‌هاي پرداخت در بانکداري الکترونيک    51
  • 2-2-12-1- سيستمهاي مبتني بر پول الکترونيک      51
  • 2-2-12-2- چک الکترونيک 51
  • 2-2-12-3- کارتهاي بدهي و اعتباري    52
  • 2-2-12-3-1-کارتهاي اعتباري 52
  • 2-2-12-3-2- کارتهاي بدهکار 53
  • 2-2-12-3-3- کارتهاي هزينه 53
  • 2-2-13-تاثيرات گسترش بانکداري الکترونيک      53
  • 2-2-14-فرهنگ سازي بانکداري الکترونيک       54
  • 2-2-15-شاخه های بانکداری الکترونیک    54
  • 2-2-15-1-بانكداري اينترنتي 55
  • 2-2-15-1-1-مزایای بانکداری اینترنتی    56
  • 2-2-15-2-بانکداری تلفن همراه 58
  • 2-2-15-2-1-بانكداري پیامکی 60
  • 2-2-15-3-بانكداري تلفني 62
  • 2-2-15-3-1-خدمات بانكداري مبتني بر تلفن       63
  • 2-2-15-4- بانكداري الكترونيكي مصرف كننده (در سطح مشتري)  64
  • 2-2-15-5-ماشين خودپرداز 64
  • 2-2-15-6-ماشين هاي نقطه فروش    65
  • 2-3-بانک رفاه در یک نگاه 66
  • 2-3-1-فعالیتهای بانک رفاه 67
  • 2-3-1-1-فعالیتهای عام   67
  • 2-3-1-2-فعالیتهای خاص 67
  • 2-3-2-موضوع فعالیت بانک رفاه 68
  • 2-4-پیشینه تحقیق   68
  • 2-4-1-تحقیقات داخلی   68
  • 2-4-2-تحقیقات خارجی   71
  • 2-5-چارچوب نظری تحقیق 73
  • فصل سوم : روش تحقیق
  • 3-1- مقدمه     74
  • 3-2- روش تحقيق    75
  • 3-3- جامعه آماري    75
  • 3-4 -حجم نمونه و روش نمونه‌گيري     75
  • 3-5- ابزار جمع‌آوري داده ها 76
  • 3-6- روایی وپایایی پرسشنامه ها 80
  • 3-7 – متغیرهای تحقیق   83
  • 3-8 – روش تجزيه وتحليل داده ها    83
  • 3-9- تحلیل واریانس    84
  • 3-10- توزیع نرمال    85
  • 3-11- رگرسیون خطی ساده وهمبستگی     86
  • 3-12- ضریب تعیین    87
  • 3-13- ضریب همبستگی  87
  • 3-14- رگرسیون چند گانه و غیر خطی     88
  • فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها
  • 4-1-مقدمه     89
  • 4-2 – تجزيه تحليل مربوط به ویژگی های جمعیت شناختی نمونه آماري     90
  • 4-2-1-  جنسیت    90
  • 4-2-2-  تحصیلات    91
  • 4-2-3- سابقه کار    92
  • 4-3 –توصیف متغیرهای تحقیق 93
  • 4-4- آزمون نرماليته   94
  • 4-5- فرضیه های تحقيق   95
  • 4-5-1-فرضیه اصلی   95
  • 4-5-1 -1- فرضیه های فرعی 97
  • فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
  • 5-1- مقدمه     107
  • 5-2- خلاصه نتايج تحقيق 108
  • 5-3-بحث وتفسیر   111
  • 5-4- پیشنهادات کاربردی 114
  • 5-4-1-پیشنهادات براساس فرضیات فرعی    114
  • 5-4-2- پیشنهادات براساس فرضیه اصلی    115 
  • 5-5- پیشنهاداتي در ارتباط با تحقيقات آتي      116
  • 5-6- محدودیت های تحقیق 116
  • منابع وضمائم  
عنوان : پایان نامه تاثیر آموزش کارکنان بانکی در افزایش کاربرد خدمات بانکداری الکترونیکی
تعداد صفحات: 128  صفحه
قالب:   word و قابل ویرایش
قیمت: فقط  12000 تومان

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

توجه ، توجه خیلی مهم : لطفا ایمیل خود را بدون www وارد کنید و از درستی ایمیل خود مطمئن باشید زیرا یک نسخه از فایل نیز به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال می گردد.

بعد از پرداخت آنلاین توسط کارتهای بانکی تحت شتاب لینک دانلود فایل بصورت اتوماتیک برای شما آزاد و نمایش داده می می شود و همچنین اگر در هنگام خرید ایمیل خود را وارد کرده باشید یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

راهنمای دانلود :

ابتدا بر روی گزینه خرید در بالا کلیک کنید سپس نام و ایمیل خود را در کادر وارد و بر روی گزینه ”خرید محصول“  کلیک کنید.

سپس با انتقال به سامانه پرداخت و انتخاب گزینه ؛ پرداخت از طریق درگاه های بانکی؛  بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب و با پرداخت وجه ،لینک  فایل مورد نظر به ایمیل شما بلافاصله ارسال می گردد.

جهت راهنمای پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید

banksLogo1

 

درباره‌ی ایرانی داک

avatar
ایرانی داک پایگاه علمی سالم در زمینه پروپوزال، پایان نامه، مقاله، پروژه و تحقیقات دانشجویی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای می باشد؛ با افتخار به اینکه عملکرد تخصصی، پژوهشگری ، احاطه بر موضوع ، توجه به اصول، ضوابط و معیار های علمی ، دانش روز ، توانمندی حرفه ای، آن تایم بودن و پذیرش مسئولیت کامل مشاوره پروژه ها و تحقیقات متقاضی از ویژگی های عملکردی متخصصین کارآزموده این مجموعه علمی ـ فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ سه = 9